OFICIUL PENTRU STUDII
PEDOLOGICE ŞI AGROCHIMICE
JUDEŢUL GORJ
Tg-Jiu, Calea Bucureşti nr. 75
Telefon/fax 0253214858
E.mail: ospagorj@yahoo.com
A N U N Ţ
Oficiul pentru Studii Pedologice şi Agrochimice Gorj, cu sediul în Tg-
Jiu, Calea Bucureşti nr. 75 organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă
nedeterminată a 3 (trei) posturi contractuale de executie vacante, respectiv:
1.Referent-inspector personal gr.4 – Compartimentul financiar
contabil, personal,salarizare,administrativ
2. Chimist gr1 – Compartimentul analize fizico-chimice
3. Chimist gr.3 – Compartimentul analize fizico chimice
I.Condiţii de desfăşurare a concursului:
concursul constă în 3 (trei) etape: selecţia dosarelor, proba scrisă şi
interviul;
Dosarele se depun la sediul instituţiei -Tg-Jiu, str. Calea Bucureşti nr. 75,
secretariatul unitatii, în perioada 19-23 Mai 2025
II. Condiţii de participare la concurs:
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de
art.465 alin.1 din OUG. Nr.57/2019 privind Codul administrative;
a) cetăţenie română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română (scris şi vorbit);
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care
candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberată de medical
de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii de învăţământ superior în domeniu, de
lungă durată, cu diplomă de licenţă;
g) nu a fost condamnat pentru săvârşirea unei infracţiuni contra
umanităţii, contra statului ori contra autorităţii de serviciu sau în
legătură cu serviciu, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a
unei fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care
ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei;
Condiţii de vechime:
Referent-inspector personal gr.4
pot participa absolvenţi ai instituţiilor de învăţământ superior, de lungă durată,
specializare economica sau juridica;
se solicită experienta si o vechime în specialitate de minim 7 ani;
se solicit cunoştinţe de utilizare a calculatorului: Microsoft Office – Word,
Excel.
Chimist gr.1
pot participa absolvenţi ai instituţiilor de învăţământ superior, de lungă durată,
specializare chimie sau domenii conexe;
experienta in domeniu constituie un avantaj;
se solicita cunoştinţe de utilizare a calculatorului: Microsoft Office – Word,
Excel.
Chimist gr.3
pot participa absolvenţi ai instituţiilor de învăţământ superior, de lungă durată,
specializare chimie sau domenii conexe;
se solicită experienta si o vechime în specialitate de minim 7 ani;
se solicita cunoştinţe de utilizare a calculatorului: Microsoft Office – Word,
Excel.
III. Acte necesare la înscriere:
Dosarul va conţine, conform art.35 alin (1) al Hotararii nr. 1.336 din 28
octombrie 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi
dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din
fonduri publice
.-cerere de înscriere adresată conducătorului instituţiei publice
organizatoare (O.S.P.A. Gorj);
a) copia actului de identitate (se prezintă şi actul în original), a
certificatului de naştere, de căsătorie, după caz;
b) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi alte documente care
atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
c) cazierul judiciar sau o declaraţie pe proprie răspundere că nu are
antecedente penale, care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care
candidează;
d) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare
eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către
medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare
abilitate; aveverinţa medicală trebuie să conţină în clar numărul, data,
numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit
de Ministerul Sănătăţii;
e) Curriculum vitae, modelul comun, european;
IV. Calendarul de desfăşurare a concursului:
depunerea dosarelor în perioada 19-23.05.2025 la Secretariatul
Oficiului pentru Studii Pedologice şi Agrochimice Gorj – Tg-Jiu, str.
Calea Bucureşti, nr. 75;
afişare rezultate selecţie dosare în data de 27.05.2025, ora _12;
depunere contestaţii selecţie dosare în data de 28.05.2025 ora 08-12;
soluţionare contestaţii la selecţia dosarelor în data de 29.05.2025, ora
10
Pot participa la proba scrisă a concursului numai candidaţii declaraţi
admişi la selecţia dosarelor.
proba scrisă – 02.06.2025 ora 10;
afişarea rezultatelor -02.06.2025 ora 15;
depunere contestaţii proba scrisă – 03.06.2025 între orele 08-12;
soluţionare contestaţii proba scrisă 03.06.2025 ora 15;
Sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii care au obţinut minimul 50
de puncte.
Interviul poate fi susţinut numai de candidaţii declaraţi admişi la proba
scrisa.
interviu -04.06.2025 ora10;
rezultate interviu – 04.06.2025 ora 15;
Sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii care au obţinut minimul 50
de puncte.
afişare rezultate concurs – 06.06.2025 ora 12
Relaţii suplimentare la Secretariatul unităţii – Oficiul pentru Studii
Pedologice şi Agrochimice Gorj (Tg-Jiu, str. Calea Bucureşti,nr. 75), persoana
de contact Fota Octavian, tel/fax 0253214858, e-mail: ospagorj@yahoo.com.
DIRECTOR,
Ing. Fota Octavian
Legea 53/2003 – Codul Muncii Republicata, Titlul II – Contractul individual de munca
HG 905/2017 – Privind Registrul de Evidenta al Salariatilor
Decretul 209/1976 pentru aprobarea operatiunilor de casa cu modificarile si completarile ulterioare si OUG 146/2002 Republicata privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin Trezoreria Statului
Radu Lacatusu, Nineta Rizea si altii – Metode de analiza chimica si microbiologica (utilizate in sistemul de monitorizare a solurilor), Editura Sitech Craiova, 2011
Elisabeta Dumitru, Irina Calciu si altii – Metode de analiza utilizate in laboratorul de fizica a solului, Editura Sitech Craiova, 2009
STAS-uri ce cuprind analize chimice de sol
Radu Lacatusu, Nineta Rizea si altii – Metode de analiza chimica si microbiologica (utilizate in sistemul de monitorizare a solurilor), Editura Sitech Craiova, 2011
Elisabeta Dumitru, Irina Calciu si altii – Metode de analiza utilizate in laboratorul de fizica a solului, Editura Sitech Craiova, 2009
STAS-uri ce cuprind analize chimice de sol
Ordinul 600 din 20.04.2018 privind aprobarea Codului Controlului Intern Managerial al Entitatilor Publice
Referent-inspector personal gr.4
Atributiile postului:
Administreaza şi gestioneaza dosare de personal inclusiv Contractele
individuale de Munca, Actele aditionale aferente, si Fisele de Post) atat la
angajare cat si la plecare
Raspunde de completarea şi arhivarea dosarelor de personal pentru toţi
angajaţii companiei în conformitate cu procedurile interne ale unitatii şi cu
legislaţia în vigoare;
Intocmeşte documentele privind anexele la contractele individuale de
muncă în conformitate cu procedurile interne ale companiei şi cu legislaţia în
vigoare;
Tine evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament si verifica
pontajele cu toate cererile de concediu de orice tip din cursul lunii;
Răspunde de acurateţea datelor care sunt operate în registrul electronic de
evidenţă a angajaţilor (Revisal);
Răspunde de păstrarea documentelor existente în arhivele companiei;
Răspunde de arhivarea tuturor documentelor personale ale salariaţilor;
Elibereaza toate actele conform legii la incetarea unui raport de munca,
sau in cazurile de suspendare a unui contract de munca;
Se informează în permanenţă cu privire la modificarile survenite în
legislaţia muncii, şi se asigură de aplicarea acestora în conformitate cu
prevederile legale.
Intocmeste pontajul lunar pe baza condicii de prezenta;
Alte arii de acoperire conform cerintelor legale:
Asigura mentinerea la zi a Regulamentului Intern, si a altor acte interne,
in conformitate cu legislatia in vigoare;
Mentine relatia cu furnizorul de servicii medicale pentru controlul
medical obligatoriu de angajare si periodic anual – raspunde ca toti angajatii sa
respecte aceasta cerinta
Mentine relatia cu furnizorul de servicii de Protectia si Siguranta in
Munca, se asigura ca fiecare angajat are o fisa de risc cu care sa se prezinte la
controlul de medicina muncii si ca se efectueaza instruirile periodice
Mentine relatia cu partenerii de beneficii, bonuri de masa, etc, si
transmite raportarile lunare agreate pentru alocarea bugetelor aferente
numarului de angajati si centralizatorului de pontaj
Completare formular INSSE lunar si trimestrial
Intoemirea si actualizarea procedurilor in HR – organigrama pe functii,
decizii numire responsabili, protocoale, formulare;
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de
supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale unitatii
Executarea tuturor lucrărilor de secretariat încredinţate, cât şi evidenţa
primirii şi încredinţării în timp legal a corespondenţei unităţii;
Răspunde de condica de prezenţă a unităţii;
Execută toate lucrările de dactilografie încredinţate de personalul
unităţii;
Raspunde de activitatea de casierie si intocmirea documentelor specifice
Raspunde de gestiunea bunurilor unitatii si de intocmirea documentelor
ce afecteaza patrimoniul aflat in gestiune;
Raspunde de activitatea de secretariat, inregistrarea si evidenta tuturor
documentelor de intrare si de iesire;
Aduce la cunoştinţă directorului de relaţiile avute cu exteriorul.
Chimist gr.I
Atributiile postului:
efectueaza analize fizico chimice specific activitatii proprii
efectueaza analize fizico-chimice, la cererea unor beneficiari.
asigura aplicarea procedurilor specifice laboratorului.
alte atributii specifice stabilite sau solicitate in cadrul competentei.
se asigura de existenta bazei materiale necesare pentru efectuarea
analizelor de laborator in programelor de sanatate publica.
prepara reactivii specifici ,controleaza calitatea reactivilor folositi pentru
analizele si determinarile ce se executa in laborator; intocmeste curbele de
etalonare pentru determinarile spectrofotometrice, stabilind factorii de
panta,pe care ii verifica periodic; executa toate determinarile si citirile
spectrofotometrice.
se documenteaza in problemele de specialitate, cunoaste
normele, instructiunile si metodele in vigoare.
isi insuseste procedurile specifice, procedurile operationale si instructiunile
de lucru.
isi insuseste notiunile legate de echipamente, reactivi, materiale consumabile
si servicii.
implementeaza actiunile corective/si preventive stabilite pentru
imbunatatirea serviciilor
participa la analiza sectorul sau de activitate
identifica analize neconforme in timpul executiei analizelor, verificarea
rezultatelor, a reactivilor si echipamentelor.
informeaza conducerea despre neconformitatile identificate si corectiile
necesare.
aplica corectiile, actiunile corective / preventive/imbunatatiri stabilite.
inregistreaza in caietul de lucru corectia analizei neconforme.
completeaza inregistrarile pentru activitatile desfasurate.
aplica si respecta cerintele privind locurile si conditiile de mediu.
mentine ordinea si curatenia in laborator.
participa la desfasurarea programului de validare – executa analize,
prelucreaza date, intocmeste raportul de validare.
estimeaza incertitudinea de masurare.
este responsabil cu activitatea metrologica in cadrul laboratorului.
este responsabil cu activitatea metrologica intocmeste si urmareste
indeplinirea planului si verificari metrologice ale echipamentelor supuse
metrologicarii.
aplica actiunile corective stabilite, care se refera la
echipamentele de masurare/incercare, intocmeste planul anual de
etalonare.
inregistreaza etalonarea /verificarea metrologica in fisa de evidenta tehnica a
echipamentului.
efectueaza calibrarile ( etalonarile ) si prepara solutii etalon, apoi le
inregistreaza.
manipuleaza si pastreaza materialele de referinta certificate utilizate in
procedurile specifice cerintelor stipulate in certificatele acestora.
preia probele de analiza de la punctul de receptie.
gestioneaza probele de analizat.
verifica calitatea executiei si semneaza in caietul de lucru.
inregistreaza in caietele de lucru valorile masurate, rezultatele intermediare,
calcule.
raspunde de securitatea si sanatatea in munca.
indeplineste alte atributii specifice, stabilite de director
Chimist gr.4
Atributiile postului:
efectueaza analize fizico chimice specific activitatii proprii
-efectueaza analize fizico-chimice, la cererea unor beneficiari.
-asigura aplicarea procedurilor specifice laboratorului.
-alte atributii specifice stabilite sau solicitate in cadrul competentei.
-se asigura de existenta bazei materiale necesare pentru efectuarea
analizelor de laborator in programelor de sanatate publica.
-prepara reactivii specifici ,controleaza calitatea reactivilor folositi pentru
analizele si determinarile ce se executa in laborator; intocmeste curbele de
etalonare pentru determinarile spectrofotometrice, stabilind factorii de
panta,pe care ii verifica periodic; executa toate determinarile si citirile
spectrofotometrice.
-se documenteaza in problemele de specialitate, cunoaste
normele, instructiunile si metodele in vigoare.
-isi insuseste procedurile specifice, procedurile operationale si instructiunile
de lucru.
-isi insuseste notiunile legate de echipamente, reactivi, materiale consumabile
si servicii.
-implementeaza actiunile corective/si preventive stabilite pentru
imbunatatirea serviciilor
-participa la analiza sectorul sau de activitate
-identifica analize neconforme in timpul executiei analizelor, verificarea
rezultatelor, a reactivilor si echipamentelor.
-informeaza conducerea despre neconformitatile identificate si corectiile
necesare.
-aplica corectiile, actiunile corective / preventive/imbunatatiri stabilite.
-inregistreaza in caietul de lucru corectia analizei neconforme.
-completeaza inregistrarile pentru activitatile desfasurate.
-aplica si respecta cerintele privind locurile si conditiile de mediu.
-mentine ordinea si curatenia in laborator.
-participa la desfasurarea programului de validare – executa analize,
prelucreaza date, intocmeste raportul de validare.
-estimeaza incertitudinea de masurare.
-este responsabil cu activitatea metrologica in cadrul laboratorului.
este responsabil cu activitatea metrologica intocmeste si urmareste
indeplinirea planului anual de etalonari si verificari metrologice ale
echipamentelor supuse metrologicarii.
aplica actiunile corective stabilite, care se refera la
echipamentele de masurare/incercare, intocmeste planul anual de
etalonare.
tine legatura cu laboratorul metrologic de etalonare.
inregistreaza etalonarea /verificarea metrologica in fisa de evidenta tehnica
a echipamentului.
efectueaza calibrarile ( etalonarile ) si prepara solutii etalon, apoi le
inregistreaza.
manipuleaza si pastreaza materialele de referinta certificate utilizate in
procedurile
specifice cerintelor stipulate in certificatele acestora.
-preia probele de analiza de la punctul de receptie.
gestioneaza probele de analizat.
verifica calitatea executiei si semneaza in caietul de lucru.
inregistreaza in caietele de lucru valorile masurate, rezultatele intermediare,
calcule.
raspunde de securitatea si sanatatea in munca.
indeplineste alte atributii specifice, stabilite de director
Atributii in domeniul SCIM:
-participa la elaborarea, actualizarea, dupa caz, a procedurilor operationale
-respecta regulile privind gestionarea documentelor
Atributii in domeniul sanatatii si securitatii in munca:
a) sa utilizeze corect echipamentele de munca, aparatura, mobilierul si alte
mijloace de lucru;
b) sa utilizeze corect echipamentul individual de protectie acordat, dupa
utilizare, sa il puna la locul destinat pentru pastrare;
c) sa nu procedeze la scoaterea din functiune, la modificarea, schimbarea
sau inlaturarea dispozitivelor de securitate proprii, in special ale aparaturii,
instalatiilor tehnice, sa utilizeze corect aceste dispozitive,sa comunice
imediat angajatorului si/sau lucratorilor desemnati orice situatie de
munca despre au motive intemeiate sa o considere un pericol pentru
securitatea si sanatatea lucratorilor, pre orice deficienta a sistemelor de
protectie;
d) sa aduca la cunostinta conducatorului locului de munca si/sau
angajatorului accidentele suferite de propria persoana ori inceputurile
de incendiu;
e) sa coopereze cu angajatorul si/sau cu lucratorii desemnati, atat
timp cat este necesar, pentru posibila realizarea oricaror masuri sau
cerinte dispuse de catre inspectorii de munca.
f) sa coopereze, atat timp cat este necesar, cu angajatorul si/sau cu
lucratorii desemnati, pentru a permite angajatorului sa se asigure ca
mediul de munca si conditiile de lucru sunt sigure si fara incidente
pentru securitate si sanatate, in domeniul sau de activitate;
g) sa isi insuseasca si sa respecte prevederile legislatiei din domeniul
securitatii si sanatatii in munca al situatiilor de urgenta, precum si
masurile de aplicare a acestora;
h) sa dea relatiile solicitate de catre inspectorii de munca
Atributii in domeniul PSI:
a) sa respecte regulile si masurile de aparare impotriva incendiilor, aduse la
cunostinta, sub orice fel catre conducatorul institutiei, dupa caz;
b) sa utilizeze substantele periculoase, instalatiile, utilajele, masinile, aparatura
si echipamentele, potrivit instructiunilor tehnice, date de administrator sau de
conducatorul institutiei, dupa caz
c) sa nu efectueze manevre nepermise sau modificari neautorizate ale
sistemelor si instalatiilor de aparare impotriva incendiilor;
d) sa comunice, imediat dupa constatare, conducatorului locului de munca
orice incaleare a normelor de aparare impotriva incendiilor sau a oricarei
situatii stabilite de acesta ca fiind un pericol de incendiu precum si orice
defectiune sesizata la sistemele si instalatiile de aparare impotriva incendiilor;
e) sa actioneze, in conformitate cu procedurile stabilite la locul de munca,
in cazul apartitei unui pericol iminent de incendiu